فتوای شرم‌آور مفتی سلفی علیه زنان شیعه
نیکان
دو شنبه 28 فروردين 1396برچسب:نیکان, :: 23:37 ::  نويسنده : علی یگانه

فتوای شرم آور مفتی سلفی علیه زنان شیعه ی سوری

یاسین العجلونی مفتی وهابی در یک فتوای شرم آور، اسارت زنان شیعه سوری از سوی تروریست های وهابی در این کشور را مجاز دانست!

العجلونی، در فتوایی که اعتراضات بسیاری را به دنبال داشت اعلام کرد: تروریست ها بدون پرداخت مهریه و یا خواندن خطبه شرعی، مالک زنان شیعه سوری هستند.

 وی از طریق فیس بوک تروریست ها را به تملک زنان علوی و حامیان اسد توصیه کرد.

این مفتی وهابی مدعی شد: ناآرامی های سوریه جنگ بین مسلمانان مخالف اسد و کافران شیعه (به زعم وی) است.

 وی افزود: این فرقه (شیعه)، از شاخه های اسلام نیست و به تایید تمام محققان اسلامی، شیعیان در شمار مسلمانان به حساب نمی آیند و به گفته شیخ الحلبی باید آنها را تکفیر کرد، زیرا آنها مسلمان نیستند!

لازم به ذکر است، فرقه ضاله وهابیت در راستای همگامی با کفر جهانی، به منظور تضعیف شیعه، در حال طراحی توطئه های مختلف است که از آن جمله می توان به، کافر دانستن شیعیان، انتساب شیعیان به یهود، اقدامات تروریستی جهت نا امن کردن مراکز و مراسم مذهبی شیعیان، تشکیل گروه های تبلیغی و نظامی علیه شیعیان و ... اشاره کرد.

وی همچنین در جدیدترین اظهارات خود که بطور گسترده در سایتهای اردنی و عربی و نیز شبکه یوتیوب منتشر شده مدعی شد که عبدالله دوم به همراه ارتش اردن به سوی سوریه حرکت خواهد کرد ومردم سوریه را از دست این طغیانگر مجرم – بشار اسد- نجات خواهد داد.

عجلونی همچنین در این کلیپ تاکید کرده که ملک عبدالله در نبرد خود در مقابل اسد و لشگریانش ،پیروز خواهد شد.

این شیخ سلفی در ادامه پیشگویی هایش ادعا نموده که پس از شکست اسد و سرنگونی وی به دست ملک عبدالله ، ایران به جنگ با خلیج ع ر ب ی پرداخته  و به سوی مکه لشگر کشی کرده و کعبه را ویران خواهد کرد ، و بر همین اساس ارتش اردنی به سوی جنوب حرکت کرده و به آزادسازی این مناطق خواهد پرداخت و سپس با کمک هم پیمانانش یعنی غرب و امریکا به سوی ایران تاخته و ایران را فتح خواهد کرد.

یاسین العجلونی بطور موکد زمان اتفاق این حوادث را امسال و سال بعد پیش بینی نموده و خطاب به ملک عبدالله می گوید: ” با لطف و برکت و عنایت الهی به پیش برو همانا که تو و ارتش تو یاری شده از سوی خداوند و پیروز هستید”!

عجلونی سپس در ادامه غیبگویی های خود می افزاید اسرائیل در این زمان به دلیل مشغول بودن ملک عبدالله به فتح ! ایران، اقدام به تخریب مسجد الاقصی می کند و هیکل سوم را بر خرابه های مسجد الاقصی خواهد ساخت و در این زمان ملک برای فتح فلسطین و آزاد سای آن از دست یهود به قدس روی می آورد .

شیخ سلفی در قسمتی از این کلیپ می گوید:” امت اسلامی را بشارت میدهیم به اینکه موعد برپایی خلافت نزدیک است ، خلافتی که بر قدس نزول خواهد کرد و خلیفه کسی است که فلسطین و بیت المقدس را فتح خواهد کرد، ” فاذا جاء وعد الاخرة لیسوءوا وجوهکم ولیدخلوا المسجد کما دخلوه اول مرة ولیتبروا ما علو تتبیرا”.

العجلونی تاکید کرد: این خلیفه کس است که شبه جزیره عربی و ایران را فتح خواهد نمود و با او در فلسطین بیعت خواهد شد ، ما یقین داریم و با چشمان خود می بینیم که او همین عبدالله پادشاه اردنی است .

سیخ سلفی سپس افزود ” این مرد – ملک عبدالله دوم- که خداوند او را هدایت خواهد کرد برای این فتح عظیم ، و به چشمان خود شاهد خواهیم بود که ان شاالله این امر در سال ۱۴۴۶ اتفاق خواهد افتاد ، مسجد الاقصی را دوباره بازسازی خواهد کرد و بهتر از قبل خواهد ساخت و در این زمان قلوب فاتحین را جمع خواهد کرد و لشگریانی که فلسطین را فتح نموده اند همگی بر خلافت عبدالله دوم اجتماع خواهند کرد تا اینکه زمینه خلافت هاشمی وعده داده شده شکل خواهد گرفت. و البته این خلافتی نیست که ما منظورمان است و بر شیوه رسول الله (ص) است، زیرا خلافتی که در روایات وعده داده شده که بر شیوه خلافت نبوی است ان شاء الله به دست محمد بن عبدالله خواهد بود که ما تصور میکنیم فرزند همین عبدالله دوم خواهد بود.

المستقبل العربی شیخ یاسین العجلونی را چنین معرفی می کند :  لازم به ذکر است که عجلونی متولد ” اربد” سال ۱۹۶۹ میلادی است و به مدت ۷ سال در دانشگاه یرموک در رشته فیزیک تحصیل نموده و دانشجویی کوشا و منضبط در طول زمان دانشجویی خود بوده و علاوه بر آن در دانشکده علوم اسلامی ” الشریعه” حضور فعال داشته است. این شیخ سلفی هم اکنون در یکی از مدارس آموزش و پروش به تدریس فیزیک مشغول است.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان نیکان و آدرس ataataee.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: